Cursul va ofera o metoda de vanzari bazata pe identificarea nevoilor reale ale clientilor prin dezvoltarea nevoilor
constiente si inconstiente, urmarind exploatarea oportunitatilor in momentul potrivit, ducand astfel la rezultate
mai mari si dezvoltarea relatiilor de durata cu clientii.
Obiective
Participantii vor invata sa foloseasca eficient modelul ODIR. Vor ajunge sa identifice nevoile
clientilor mult mai eficient si sa dezvolte aceste nevoi intr-o maniera profesonista.
Urmand aceasta strategie de vanzari, abilitatile de vanzari ale participantilor vor deveni
transparente si masurabile iar succesul vanzarii va fi, garantat, mai mare.
Participanti
Manageri de vanzari, manageri de cont, reprezentanti de vanzari interni si externi, specialisti
tehnici care interactioneaza cu clientii.
Continut
- Recunoasterea propriilor stereotipuri de comportament in timpul intalnirilor cu clientii.
- Cunoasterea strategiei de vanzari si consultanta ODIR (cele patru faze ale succesului)
- Cand sa declari si cand sa prezinti un beneficiu
- Abordarea clientilor in functie de personalitatea lor
- Obtinerea rezultatelor de succes
Ce este ODIR?
ODIR este o strategie de comunicare construita pe analiza factorilor de succes in sedintele de vanzari.
Nevoile clientilor sunt diferite, chiar daca acestea s-ar putea concretiza in achizitionarea aceluiasi serviciu
sau produs.
Aceste nevoi trebuie scoase la lumina cu meticulozitate si apoi solutionate.
Metodologia de predare
Scurte prezentari teoretice urmate de exercitii practice intensive.
Feedback si analiza jocurilor de rol sustinute de inregistrari audio sau video.
Durata:
2 zile
Data si localitatea:
01 - 02 Noiembrie, Brasov
04 - 05 Noiembrie, Bucuresti
11 - 12 Noiembrie, Oradea
18 - 19 Noiembrie, Timisoara
22 - 23 Noiembrie, Cluj-Napoca
29 - 30 Noiembrie, Constanta
Oferta este valabila pentru inscrierile a cate doua persoane din cadrul fiecarei organizatii.