Cursul va ofera o metoda de vanzari bazata pe identificarea nevoilor reale ale clientilor prin dezvoltarea nevoilor constiente si inconstiente, urmarind exploatarea oportunitatilor in momentul potrivit, ducand astfel la rezultate mai mari si dezvoltarea relatiilor de durata cu clientii.
Pasii ODIR® catre vanzarile de succes:
1.Descoperirea starii de fapt initiale - Tehnici si metode.
3.Intrebari pentru scoaterea la lumina a efectelor problemelor actuale si/sau nerezolvate - Nevoi inconstiente.
4.Descoperirea cerintelor si a complexitatii solutiei dorite.
5.Prezentarea beneficiilor, a solutiei sau a serviciilor oferite.
Ce este ODIR®?
ODIR® este o strategie de comunicare construita pe analiza factorilor de succes in sedintele de vanzari. Nevoile clientilor sunt diferite, chiar daca acestea s-ar putea concretiza in achizitionarea aceluiasi serviciu sau produs. Aceste nevoi trebuie scoase la lumina cu meticulozitate si apoi solutionate.
ODIR® reprezinta astfel o tehnica de intervievare care le va permite reprezentantilor de vanzari sa puna intrebari cu eficienta de durata.