Prezentare oferta: XtraCargo Fleet Manager este o solutie profesionala pentru managementul parcurilor
auto, destinata companiilor care doresc sa micsoreze costurile de exploatare si intretinere, prin
eficientizarea activitatii si eliminarea cheltuielilor inutile.
Gestiunea, filtrarea sau gruparea datelor in cele mai pretentioase combinatii, precum si
proprietatea de a se adapta in timp real la modul de lucru al companiei, face ca XtraCargo
Fleet Manager sa fie o aplicatie care surclaseaza solutiile similare existente pe piata.
Modulele implementate, posibilitatea de dezvoltare a programului prin adaugarea de noi
functionalitati, asistenta tehnica si actualizarile oferite de societatea noastra sunt garantia unei
investitii amortizata prin simpla folosire a aplicatiei.
Modulul "Curse" - permite identificarea facila a unei curse, modificarea, adaugarea de
curse noi. Fiecare cursa memoreaza rutele parcurse pentru diversi beneficiari, precum si
incarcarile / descarcarile aferente. Rutele pot fi preluate direct din lista de comenzi,
economisindu-se astfel timp.
Modulul "Comenzi" - asigura gestiunea tuturor comenzilor care pot fi utilizate si ca
sabloane pentru curse cu caracter repetitiv. In cazul unui transport cu masina inchiriata, se
poate emite automat formularul de comanda adresat transportatorului.
Modulul "Societati" - asigura gestiunea tuturor societatilor (furnizori, beneficiari,
parteneri), a mai multor adrese si persone de contact pentru fiecare societate. Permite
introducerea de avertizari asociate cu societatea.
Modulul "Resurse" - peste 40 de formulare permit actualizarea tuturor informatiilor de
care depinde managementul costurilor oricarui parc auto si a curselor efectuate, oferind o
imagine clara, de ansamblu si in timp real asupra tuturor proceselor necesare derularii activitatii de transport.
Modulul "Deconturi" - tine evidenta avansurilor / cheltuielilor / alimentarilor efectuate
intr-o cursa, indiferent de moneda de lucru. Genereaza un raport complex al eficientei cursei, a
listei cu cheltuieli, precum si o situatie a avansurilor acordate conducatorilor auto.
Modulul "Receptii" - tine evidenta tuturor cheltuielilor efectuate, in timpul unei curse sau
in orice alt moment, cheltuieli repartizate pe vehicul, parc vehicule, angajat sau departament.
Genereaza rapoarte detaliate a cheltuielilor, organizate dupa categorie de cheltuiala.
Modulul "Baza de date" - permite salvarea si restaurarea bazei de date intr-un format
standardizat SQL, la comanda utilizatorului. Astfel, se asigura securitatea datelor introduse,
eliminandu-se riscul coruperii sau pierderii lor.
Modulul "Rapoarte" ofera rapoarte complexe, pe baza informatiilor din baza de date,
avand un modul de filtrare extrem de flexibil. Aplicatia include si un editor performant care permite crearea de noi rapoarte specifice fiecarei societaÑi, sau personalizarea celor peste 50 de rapoarte existente.
Cateva caracteristici generale ale aplicatiei XtraCargo Fleet Manager:
- controleaza costurile, fiind un prim pas pentru reducerea acestora si bugetarea lor;
- ofera informatii cu privire la cheltuieli / venituri / profitabilitate la nivel de cursa,
- vehicul, parc auto, angajat, beneficiar s.a.m.d.;
- tine evidenta activitatii de transport (curse, rute, incarcari, descarcari)
- tine evidenta vehiculelor (caracteristici tehnice, dotari, imagini, evenimente,
- avertizari, alimentari, consumuri, km. parcursi, etc);
- tine evidenta comenzilor (calculeaza valoarea cursei, incarcari, descarcari,
- transportatori)
- tine evidenta angajatilor din companie, grupati pe departamente;
- tine evidenta consumurilor (km. parcursi, consum, consum mediu, randament, etc)
- avertizeaza expirarea reviziilor, itp-ului, contractelor, asigurarilor, rovignetelor, etc,
- precum si orice alt eveniment de care utilizatorul doreste sa fie notificat.
- exporta date in format xls, csv, pdf, rtf, mht, text, html, imagine; permite expedierea
- de rapoarte prin email in format xls, csv, pdf, rtf, mht, text, html, imagine;
- genereaza rapoarte complexe, fiind posibila editarea si modificarea lor ad-hoc;
- costuri reduse de implementare si exploatare a aplicatiei;
- gestionarea datelor in retea sau prin Internet (Remote connection) la baza de date;
- suport tehnic profesional, pe orice cale electronica: Tel, e-mail, messenger, remote connection s.a.m.d;