1. Asistenta la incheierea contractelor individuale de munca
- recomandari privind clauzele contractuale;
- redactarea contractelor de munca;
- intocmirea dosarelor de angajare (copii dupa documente personale, si certificate/diplome, dupa caz declaratii si/sau adeverinte);
- inregistrarea contractelor la Inspectoratul Teritorial de Munca (ITM).
2. Administrarea contractelor care presupune:
- intocmirea si inregistrarea actelor aditionale pentru modificarea contractelor;
- intocmirea si inregistrarea documentelor necesare pentru incetarea contractelor; intocmirea fisei de lichidare ;
- intocmirea si inregistrarea deciziilor;
3. Administrarea dosarelor salariatilor care presupune:
- actualizarea informatiilor personale;
- completarea informatiilor privind Casa de Asigurari de Sanatate;
- completarea si actualizarea informatiilor privitoare la persoanele aflate in intretinere;
- completarea informatiilor privind functia de baza;
- completarea informatiilor privind zilele de concediu efectuate (concediu de odihna, medical.)
4. Completarea carnetelor de munca
5. Completarea si depunerea registrului de evidenta a salariatilor.
II. SALARIZARE
5. Intocmirea lunara a statului de salarii
In acest scop va fi pusa la punct o procedura de culegere a informatiilor relevante pentru intocmirea corecta a statului.
- Intocmirea centralizatoarelor pentru contributiile si impozitul datorat. Consolidarea contributiilor si impozitului din statele de concedii medicale cu cele din statul de salarii.
- Inregistrarea statelor la ITM.
6. Intocmirea si depunerea declaratiilor privind:
- contributiile la asigurarile sociale de stat .
- situatia angajatilor in sistemul de asigurari sociale de sanatate;
- contributiile la fondul de somaj;
- fondul datora - ITM
7. Intocmirea diverselor documente necesare angajatilor:
- adeverinte de salariat;
- adeverinte privind plata contributiilor;
- adeverinte si cereri pentru obtinerea de credite.