Prezentare oferta: Elanor Solutions va ofera solutia completa a administrarii agendei de personal!
Putem prelua intreaga resposabilitate a unui calcul salarial corect si la timp, a activitatilor consumatoare de timp si resurse specifice salarizarii si administrarii agendei de personal, comunicarea cu autoritatile si angajatii, monitorizare si update legislativ, raportare personalizata etc.
Ce putem face pentru Dumneavoastra:
1.Calcul salarial efectiv:
- Procesarea foilor de prezenta, concediilor medicale, de odihna, absenteism si reflectarea lor in calculul salariilor;
- calcularea indemnizatiei de concediu de odihna;
- procesarea modificarilor salariilor de baza, bonusurilor, deducerilor, retinerilor, avansurilor de salariu, popriri, etc;
- calculul concediului medical, procesarea bonusurilor, orelor suplimentare, sporurilor, alte plati variabile,
- avantaje in natura oferite de angajator
2.Generarea statelor de plata, a declaratiilor lunare catre autoritati si a fiselor fiscale;
3.Generarea notelor contabile intr-un format ce se poate importa de catre client;
4.Generarea statului de plata si a contributiilor angajatilor si angajatorului in format Excel, individual pe salariat;
5.Plata salariilor in conturi bancare (plata electronica Multix BRO);
6.Plata lunara a taxelor si contributiilor salariale;
7.Tiparirea si distribuirea fluturasilor - format hartie sau PIN;
8.Depunerea declaratiei 112, a fiselor fiscale, raportari statistice la autoritati;
9.Comandarea si distribuirea tichetelor de masa;
10.Participare la controale fiscale, audituri.
B. Servicii administrare de personal
1. Intocmirea contractelor individuale de munca, a actelor aditionale, a decizilor de incetare a contractelor de munca, intocmirea fisei de lichidare, intocmirea deciziilor de majorare a salariilor;
2. Intocmirea dosarului de angajare
3. Actualizarea informatiilor personale; completarea si actualizarea informatiilor privitoare la persoanele aflate in intretinere;
4. Actualizare registru de evidenta a salariatilor;
5. Eliberarea adeverintelor si certificatelor pentru angajati: adeverinte de salariat; adeverinte privind plata contributiilor; adeverinte privind retineri, deduceri etc; adeverinte si cereri pentru obtinerea de credite; adeverinte pentru medicul de familie, unitati medicale, firme de asigurari,etc.
6. Reprezentarea angajatorului la controalele ITM;
7. Intocmirea actelor necesare pentru angajatii expartiati;
8. Audit dosar personal;
9. Newsletter legislatie specifica;
11. Monitorizare legislatie specifica;
12. Consultanta pentru crearea documentelor specifice relatiilor de munca: contracte individuale de munca, contracte colective de munca, fiae de post, organigrame, regulamente de ordine interioara etc.;
13. Consultanta HR cu caracter specific - restructurare posturi (intocmire documentatie), conflicte de munca, cercetari disciplinare etc
14. Consultanta si asistenta in crearea sau implementarea unor reglementari sau documente specifice;
15. Raportari predefinite in functie de necesitati: rapoarte privind cheltuiala cu salariile la nivel de compartiment; rapoarte privind evolutia in timp a cheltuielilor cu salariile; rapoarte privind cuantumul cheltuielilor cu concediile medicale; rapoarte privind gradul de absenteism datorat concediilor medicale; rapoarte privind primele, orele suplimentare platite, zilele de concediu fara plata
Va rugam sa ne contactati pentru a avea acces la o oferta personalizata.