Prezentare oferta: -Asigurarea identificarii si evaluarii riscurilor profesionale si a aspectelor de mediu;
-intocmirea de instructiuni proprii/ interne in domeniile securitatii si sanatatii in munca, protectia
mediului si situatii de urgenta;
-intocmirea de planuri de securitate si sanatate in munca, prevenire si protectie, planuri in caz de
pericol grav si iminent, planuri interventie in caz de incendiu si planuri de evacuare in caz de urgenta;
-asigurarea informarii si instruirii angajatilor in domeniile securitatii si sanatatii in munca,
protectiei mediului si situatiilor de urgenta (protectia civila si PSI);
-asigurarea modului de comunicare al organizatiei cu reprezentantii institutiilor abilitate ale statului;
-cercetarea evenimentelor soldate cu incapacitate temporara de munca si a incidentelor periculoase
in functie de limitele de competenta, potrivit legii
-participarea in calitate de consultant (membru al comisiei de selectie) pentru furnizorii agreati de
organizatie
-intocmirea de normative(liste interne) privind modalitatea de acordare a echipamentelor individuale
de protectie si a materialelor igienico-sanitare;
-intocmirea documentatiei si asigurarea organizarii Comitetelor de Securitate si Sanatate in Munca;
-asigurarea stabilirii responsabilitatilor salariatilor in fisele de post din domeniile securitatii si
sanatatii in munca, protectia mediului si situatii de urgenta;
-stabilirea zonelor si a tipurilor de semnalizare de securitate pe teritoriul organizatiei;
-participarea in calitate de membru la intocmirea Contractelor Colective de Munca si Regulamentelor Interne ale organizatiei;
-monitorizarea activitatii de securitate si sanatate in munca, protectia mediului si situatii de urgenta prin controale de inspectie/audituri;
-instruirea specifica a conducatorilor locurilor de munca privind responsabilitatile ce le revin in
domeniile securitatii si sanatatii in munca, protectiei mediului si situatiilor de urgenta (protectia
civila si PSI);
-intocmirea de conventii de securitate si sanatate in munca in cazul desfasurarii de activitati cu
interferente de catre mai multi parteneri contractuali
- asigurarea cerintelor legale privind sanatatea in munca protrivit competentelor (intocmirea documentatiei referitor la fise solicitare, fise identificare riscuri profesionale, informatii privind de aptitudine, evaluare risc maternal) etc.
-participarea in calitate de membru (consultant) la receptia si mentenanta echipamentelor de munca
Pretul se va modifica de la 30 lei la 15 lei/persoana.