Oferta Speciala
ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Vrei sa cumperi ceva la un pret promotional
Cauta
Pagina a fost vizitata de 268 ori
Promotie: Monitorizare media - media intelligence
Promotie: Monitorizare media - media intelligenceAnunt: Monitorizare media - media intelligence

Monitorizare media - media intelligence

OFERTA SPECIALA EXPIRATA
Pret Normal: 1 500,00 RON
Pret Redus: 1 350,00 RON
Durata Promotie: 09.06.10 - 31.07.10

Denumire Firma: SC Placebranding Factory SRL
Adresa: Bucuresti, Bucuresti, str. Lavandei 6, Bucuresti
Tel: click aici0724001063
10
Prezentare oferta: Monitorizam toate sursele media importante din Romania, bloguri si site-uri specializate. Acest produs va salveaza zeci de ore de munca petrecute pentru a cauta informatia de care aveti nevoie. Este solutia optima pentru intreprinderile mici si mijlocii care nu au mari departamente specializate de PR si marketing. Cine? Ce? Cand? Unde? Cum? - sunt intrebari despre potentialii parteneri de afaceri si oportunitati la care aveti acum raspunsuri.

10.114 companii din intreaga lume folosesc zi de zi aceasta platforma de monitorizare. Este o solutie tehnica solida si stabila.

Solutia folosita de Placebranding Factory realizeaza o monitorizare sistematica, non-sop, 24h/24 a tuturor surselor planificate. La acest nivel ai acces in orice moment la informatia relevanta de ultima ora.

Folosim platforma furnizata de liderii europeni in domeniul monitorizarii media - CyberWatcher si Updatum. Am adaptat cerintele de monitorizare media din Romania pentru aceasta solutie ce si-a dovedit deja viabilitatea. Monitorizam toate sursele media importante din Romania.

Stiati ca in Romania avem o medie de 412 stiri unice/zi din domeniul general al afacerilor in mass media? Ca in aceeasi zi, in 39 de tari din Europa apar in media 8627 stiri unice/zi pe aceeasi tema? Ca 21% dintre acestea sunt stiri despre noutatile din domeniu, 36% despre actiuni si companii iar 17% despre contracte castigate, posibile parteneriate si oportunitati de afaceri (ca sa amintim doar cele mai importante categorii...)? Cate din aceste stiri le folositi? Cate oportunitati irositi pentru ca nu aveti aceasta informatie?

Aveti o platforma profesionala de monitorizare pentru a cunoaste mai bine ce face concurenta, pentru a sti noutatile si trendurile din industrie. Oriunde ai afaceri sau interese vei sti din timp ce se intampla in piata. Ai acces la monitorizarea a peste 40.000 de surse in 180 de tari, in 40 de limbi diferite. In 39 de tari din Europa pentru 15.000 de surse.

Frecventa rapoartelor de monitorizare poate fi: la fiecare ora, in fiecare zi, in zilele lucratoare, saptamanal. Tu stabilesti cum si cand va fi livrat raportul de monitorizare - newsletter generat automat, newsletter prelucrat de specialistii nostri, feed RSS, alerte media din ora in ora. Rezultatele monitorizarii sunt listate in ordine cronologica, cu titlul articolului/stirii si un scurt rezumat, sursa stirii, data si ora la care a fost transmisa.

Ce primiti

1. Monitorizare pentru media online (ziare, radio, TV), agentii de presa, bloguri, site-uri guvernamentale, site-uri specializate.
2. Media intelligence - monitorizarea, interogarea bazelor de date, indexarea si filtrarea asigura informatia relevanta.
3. Acoperire in 182 de tari, pentru 65.032 de surse, in 40 de limbi diferite. In 39 de tari din Europa. In fiecare zi, o medie de 253.000 de stiri noi puse la dispozitia partenerilor de afaceri.
4. Categorizare automata pentru un numar nelimitat de criterii de cautare.
5. Instrumente de analiza si prelucrare statistica a informatiei incluse in pachetul standard.
5. Libertate in configurarea modalitatii de primire a alertelor media.
7. Modul de editare performant.
8. Instrument ce scade costurile cu obtinerea si prelucrarea informatiei.
9. O solutie adaptata perfect specificatiilor dumneavoastra.

Pentru a testa gratuit, pe durata a doua saptamani, aceasta solutie va rog sa ne transmiteti urmatoarele date: 1. Cuvintele cheie pentru monitorizare (o marca, un produs, denumirea unei institutii/firme, un nume de persoana, eveniment samd); 2. Frecventa transmiterii raportului de monitorizare (zilnic, din ora in ora, in zilele lucratoare, saptamanal); 4. Datele de contact ale solicitantului (persoana de contact, telefon, e-mail).

Pentru monitorizarea la nivel regional/global pentru compania ori produsele dumneavoastra, va rugam sa ne specificati tarile pentru care sunteti interesati de o astfel de analiza.