Prezentare oferta: METABOND OLD Spezial 250 ml
METABOND OLD SPEZIAL a fost dezvoltat datoritã fenomenului de uzurã apãrut la motoare de benzinã, diesel, Wankel sau turbo, la autoturisme, motociclete, camioane, tractoare, motoare de vapor, motoare speciale. În cazul celor mai multor autoturisme, energia produsã de combustibil în 25% în general se pierde prin frecare. Aceastã pierdere de energie este micºoratã de OLD SPEZIAL cu 60%. Uleiul de motor transportã particulele policeramice în toate locurile, unde pot apãrea frecãri. Datoritã mãrimii microparticulelor, acestea ajung la denivelãrile din suprafeþele metalice din cilindri, pistoane, segmenþi, rulmenþi, axe, etc., la pãrþile aflate în frecare a acestora, unde se depun ºi se fixeazã. Microparticulele arse în afarã de problemele de uzurã, rezolvã ºi problemele neetanºeitãþii. Astfel scade semnificativ emisia de gaze nocive. Soluþia transportatoare de mare viscozitate conferã etanºare, în acest mod putând scãdea consumul de ulei semnificativ ºi mãrind compresia. Datoritã înnobilãrii suprefeþelor, produsul mãreºte în mod semnificativ durata de viaþã a motoarelor. Datoritã adaosului componentei de policeramicã, produsul conferã lubrifiere de securitate. Acest lucru uºureazã funcþionarea internã a motorului ºi miºcarea pãrþilor componente, ceea ce duce la mãrirea randamentului ºi reducerea consumului. Policeramia are o importanþã semnificativã în tehnica modernã de ungere. Distanþa dintre suprafeþele metalice ale motoarelor ºi transmisiilor între care apare frecarea este foarte micã, deseori numai de 1 micron, astfel microparticulele de mãrime mai mare nu aderã la suprafeþele metalice. Elementele filtrelor obiºnuite au structurã de filtrare de 15-20 microni (filtrele superfine filtreazã 1-3 micron), astfel microparticulele produsului OLD SPEZIAL nu pot fi filtrate de acestea. În zilele noastre foarte multe vehicole au montate sisteme de filtrare secundare pentru filtrarea de 1-3 microni, din aceastã cauzã este necesarã fineþea de microparticule. OLD SPEZIAL sub presiune ºi temperaturã întrã în reacþie chimicã cu metalele ºi înnobileazã suprafaþa acestora. Suprafaþa astfel formatã netedã ºi foarte durã rezistã la deteriorãrile cauzate de frecare ºi chiar la solicitãrile extreme oferã condiþii ideale de lubrifiere uleiurilor. Datoritã scãderii considerabile ale frecãrii se micºoreazã temperatura de funcþionare ºi zgomotul de lucru. Astfel OLD SPEZIAL asigurã o ungere de siguranþã chiar la pierderea parþialã sau totalã a uleiului de motor sau a presiunii acestuia. Se amestecã cu orice tip de lubrifiant, cu vaseline ºi uleiuri sintetice ºi minerale. Datoritã reducerii frecãrii, vâscozitatea uleiului se pãstreazã pe o perioadã mai lungã, se mãreºte intervalul dintre schimburile obligatorii de ulei, astfel se protejeazã mediul. Reduce la minim colmatarea uleiurilor cu produse de ardere ºi impuritãþi metalice ºi emisia de gaze toxice. La folosirea adecvatã a produsului se garanteazã, cã nu se produce nici o deformare, deteriorare dãunãtoare, deci nu apare nici un dezavantaj în urma utilizãrii produsului!
Domenii de utilizare:Prosusul OLD SPEZIAL se poate folosi la motoare foarte uzate de orice tip, benzinã, diesel, wankel, gaz sau cu turbo, datoritã calitãþii sale de ungere pânã la temperatura de 1100°C. Viscozitatea produsului OLD SPEZIAL a fost dezvoltatã în aºa fel, ca sã menþinã funcþionarea linã a motoarelor uzate. În majoritatea maºinilor cca. 60% din energia medie folositã din combustibil se pierde prin rezistenþa gazelor de eºapament, a rãcirii, ºi a frecãrii interioare la rulmenþi, pistoane. segmenþi, axe cu came, supape, pinioane, axe de echilibrare. OLD SPEZIAL scade aceastã frecare cu pânã la 50%, ceea ce rezultã creºterea puterii ºi reducerea consumului. Astfel OLD SPEZIAL asigurã o ungere de siguranþã, datoritã coeficientului mic de frecare uºureazã funcþionarea motorului, care este baza creºterii puterii ºi reducerii consumului de carburant. OLD SPEZIAL se foloseºte la autoturisme, motoare, tractoare, autocamioane, motoare de vapor, chiar la cele dotate cu catalizatoare, se poate adãuga la orice tip de ulei de motor mineral, semisintetic sau sintetic.
Mod de utilizare:METABOND OLD SPEZIAL se aplicã în uleiul de motor 5-10%, iar în uleiul de transmisie 10%. Totdeauna se aplicã în motor cald ºi se încãlzeºte produsul la 25-30 °C (se pune în apã caldã). Dupã aplicare trebuie menþinut motorul în stare de funcþionare câteva minute sau trebuie parcurºi câþiva km. A se agita înainte de folosire. La fiecare schimb de ulei este indicatã folosirea produsului. La folosirea adecvatã a produsului se garanteazã, cã nu se produce nici o deformare, deteriorare dãunãtoare, deci nu apare nici un dezavantaj în urma utilizãrii produsului!