Prezentare oferta: Motor puternic, silentios si fiabil
Design compact
Pornire, utilizare si intretinere usoare
Fiecare grup este supus unei serii complexe de testari, care include testarea in sarcina maxima, testarea automatizarii si testarea sistemului de oprire de siguranta.
Disponibil impreuna cu o mare varietate de accesorii: carcasa izolata acustic, remorca rutiera, etc.
MOTOR
Motor diesel DeWerk
In patru timpi, racit cu apa, cu sistem pt. combustibil cu injectie directa
Cilindrii cu camasi de tip umed
Sistem pornire(starter) si incarcare alternator 12V DC
Filtru de combustibil&ulei inlocuibile si filtru de aer de tip uscat
Radiator si ventilator pentru racire
Furtune pentru combustibil si ulei flexibile
Toba de esapament din otel
Baterie de pornire pe pat de sine si cabluri
Manual de operare si scheme electrice
ALTERNATOR
ALTERNATOR
Fara perii cu 4 poli
Clasa de izolatie: H
Tensiune: 400/230 V
Frecventa: 50 Hz
Cos phi: 0,8
Sistem excitatie: electronic
Rotor cu singur rulment, disc flexibil
SASIU
Grupul electrogen este montat pe un sasiu realizat din otel.Intre motor/alternator si baza cadrului sunt amplasate
Tampoane amortizoare (impotriva vibratiilor)
Baza cadrului incorporeaza un rezervor de combustibil care asigura o autonomie de minim 8 h
Grupul poate fi ridicat sau impins/tras, cu atentie, de baza cadrului
Indicator nivel combustibil, si dop de drenare amplasate pe rezervorul pt. combustibil
Cavitati concepute pentru manipulare cu motostivuitorul
INSONORIZARE
Toate componentele sistemului de insonorizare sunt asamblate pe sistem modular
Fara suduri
Pe fiecare parte exista usi
Toate componentele insonorizarii realizate din metal
Sistem de esapare izolat termic
Buton pentru oprire de urgenta instalat in exterior
Usor de ridicat si mutat
Intretinere si utilizare usor de realizat
Dotari standard:
Panou control & comanda cu masuratori & dispozitive de control, metalic, grad protectie IP 54
Incarcator static pt. acumulatorAlternator dinamic incarcare acumulatori .
Incalzitor termostatat comandat pt. lichidul de racire
Acumulator pornire supradimensionat
Buton oprire urgentaSasiu cu rezervor combustibil dimensionat pt. 8 ore autonomie
Amortizoare antivibratii
Dispozitiv masurare nivel combustibil
Trasee electrice protejate cu tubulatura & presetupa
Toba esapament rezidentiala
Dotari optional
Sistem incalzire anticondens tablouri electrice
Sistem incalzire combustibil / ulei
Pompa circulatie incalzire lichid racire
Pompa evacuare ulei
Sistem monitorizare & comanda la distanta
Tablou transfer sarcina ( inversor sursa) AAR 3 / 4 poli sau motorizatIntreruptor protectie CB 3 / 4 poli sau motorizat
Tablou ocolire
Radiator la distanta
Remorca auto
Date tehnice
Stare de asteptare(prime) 170 kVA/155 kW
Amorsat (stand-by) 136 kVA/ 124 kW
Turatie (rpm) 1500
Tensiune standard (V) 400 / 230
Factor putere (cos phi) 0,8
Amperaj (Amp) 244
Motor DEWERK
Model DWR 69TIAA
Injectie Injectie directa
Putere (kwm) 132
Cilindree (l) 7.01
Nr. cilindri & dispunere 6 - in linie
Sistem racire Cu apa
Aspiratie Turbo Charged Aftercooler
Turatie 1500
Diametru interior & cursa (mm) 105 x 130
Factor compresie 16:01
Tip regulator Mecanic / Electric
Consum combustibil la sarcina 100% (l / h) 31
Capacitate totala ulei (l) 23.5
Capacitate totala agent racire (l) 25
Alternator
Model DeWerk
Tensiune iesire (V) 231 - 400
Frecventa (Hz) 50
Clasa izolatie H Stator 2 / 3 pasi
Reglare automata a tensiunii
Fara perii
Cu autoexcitatie
Cu un singur rulment
Reglaj automat al tensiunii
Dimensiuni (lungime x latime x inaltime) (cm) 305 x 112 x 160
Greutate uscat (kg) 1980
Capacitate rezervor combustibil (litri) 259