Prezentare oferta: GRUP ELECTROGEN HONDA EM 5500 CXS
Grup electrogen profesional polivalent recomandat pentru scule de constructii de orice fel si consumatori casnici de orice fel in limita caracteristicilor constructive. Poate sa lucreze si in regim automat.
Motor HONDA
Model: GX 390 K1 (monocilindru)
Tip: 4 timpi, OHV, racit cu aer
Capacitate cilindrica: 389 cm3
Alezaj x Cursa: 88 x 64 mm
Putere maximaneta:
8.2 kW/11 CP/3.600 rpm
Moment maxim: 25.1 Nm / 2.500 rpm
Sistem de aprindere: Electronic, fara ruptor
Sistem de pornire:Manual / Electric
Carburant: Benzina fara Pb
Capacitate rezervor: 25 l
Autonomie: 7,1 ore
Consum la regim maxim: 3,5litri/ora
Capacitatea baii de ulei: 1,1 l
Nivel de zgomot: 71 dB (la 7 metri)
Echipare: Cadru deschis
Regulator de tensiune: DA
Siguranta automata c.a.: 23 A
Prize c.a.: 2
Alarma lipsa ulei: Da
Echipat cu filtre de:Carburant, Aer
Rezervor carburant marit: DA
Voltmetru: DA
Generator
Sistem de stabilizare a tensiunii:AVR
Frecventa: 50 Hz
Factor de stabilitate a frecventei(P=ct): +/- 1 Hz
Factor de stabilitate a frecventei (P=0max): +/- 7% (maxim)
Putere maxima trifazat: -
Putere maxima monofazat: 5.500 VA
Putere nominala trifazat: -
Putere nominala monofazat: 5.000 VA
Tensiunea c.a. trifazat: -
Tensiunea c.a. monofazat: 230 V
Factor de stabilitate a tensiunii (P=ct): +/- 1%
Factor de stabilitate a tensiunii (P=0max): max. 7%
Distorsiuni armonice: +/- 5%
Iesire c.c.: 12 V
Rezistenta de izolatie: Minim 10 MΩ
Dimensiuni
Lungime: 880 mm
Latime: 530 mm
Inaltime: 545 mm
Masa gol: 96 kg
Caracteristici standard pentru generatoarele HONDA:
HONDA OHV 4-timpi: motoare in 4 timpi dotate cu supape in capul pistonului, aceasta tehnologie permite realizarea unor motoare mai compacte, avand un consum cu pana la 30% mai redus fata de motoarele asemanatoare cu supape laterale.
Easy start: sistemul de decompresie mecanica la pornire impreuna cu aprinderea electronica faciliteaza pornirea in orice conditii.
OIL ALERT: sistemul opreste automat motorul in cazul lipsei sau insuficientei uleiului de ungere a motorului.
Cadrul complet inchis: protejeaza grupul si faciliteaza transportul.