Oferta Speciala
ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Vrei sa cumperi ceva la un pret promotional
Cauta
Pagina a fost vizitata de 348 ori
Promotie: Curs intensiv Limba engleza pentru Comunicare in afaceri
Promotie: Curs intensiv Limba engleza pentru Comunicare in afaceriAnunt: Curs intensiv Limba engleza pentru Comunicare in afaceri

Curs intensiv Limba engleza pentru Comunicare in afaceri

OFERTA SPECIALA EXPIRATA
Pret Normal: 690,00 RON
Pret Redus: 650,00 RON
Durata Promotie: 28.01.10 - 10.02.10

Denumire Firma: Road Language Centre
Adresa: Bucuresti, Bucuresti, Piata Unirii, Splaiul Independentei nr 1
Tel: click aici021.3129036
6
Prezentare oferta: Acest curs este destinat celor care doresc sa isi imbunatateasca abilitatile de comunicare in afaceri in limba engleza. Pe langa tematica specifica abordata, se acorda o atentie deosebita dezvoltarii celor cinci competente cheie in comunicarea in afaceri si anume comunicarea in intalniri si negocieri, prezentari, comunicarea prin telefon, email, socializare si aspecte culturale importante.
Va propunem o abordare dinamica si eficienta pentru a invata engleza de afaceri prin intermediul exercitiilor ce contin fragmente audio-video, studiilor de caz interactive ce vor solicita participantii sa comunice in limba engleza precum si jocurilor de rol.
Programul este autorizat de Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei, pe plan national precum si de Comisia de Examinare a Camerei de Comert si Industrie Londra, pe plan international. Acesta cuprinde 36 ore de curs si se va desfasura pe parcursul celor 5 zile.

Taxa: 690 lei/participant, nepurtatoare de TVA
Taxa include suportul de curs primit - manual britanic publicat de editura
Pearson Longman si utilizat de scoli internationale din toata lumea, alte
materiale pregatite de trainer precum si pauzele de cafea.
La sfarsit, se va sustine un test pe baza caruia participantii vor primi un certificat de absolvire emis de Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei Consiliul National pentru Formarea Profesionala a Adultilor. (CNFPA)