Prezentare oferta: SAAT este un sistem avansat de administrare dedicat in mod direct agentiilor de turism.
Pe scurt, enumeram doar cateva dintre principalele functionalitati ce le ofera in varianta standard:
- administrare rezervari clienti proprii si a agentiilor revanzatoare
- administrare locuri in mijloacele de transport (inclusiv in masinile de transfer dintre locatii)
- administrare locatii de vacanta (informatii vile, facilitati oferite, repartizare locuri in camere)
- administrare oferte sejururi, circuite, evenimente
- management contracte, bonuri de comanda, vouchere, documente de calatorile, lista componenta camere, confirmare rezervari
- emitere de facturi si chitante cu serie si numar preluat automat
- integrare cu site-ul agentiei
- administrare utilizatori aplicatie cu diferite accese la operatii
- istoric accesari (autorizate si incercari neautorizate)
- posibilitate de blocare acces in aplicatie doar dintr-o anumita locatie
- posibilitate export in PDF a tuturor documentelor administrate
- backup zilnic, saptamanal, lunar
In urma unei analize, aplicatia se poate personaliza in functie de cerintele propriului business.
Eliminati multitudinea de fisiere Excel raspandite pe toate calculatoarele din cadrul agentiei dvs. printr-o singura aplicatie centralizata cu acces rapid la informatiile de care aveti nevoie, oferind in acelasi timp un plus de calitate si de imagine in serviciile oferite de agentia dumneavoastra. Pentru prezentari live a produsului la sediul dvs. sau pentru mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati.