Oferta Speciala
ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Vrei sa cumperi ceva la un pret promotional
Cauta
Pagina a fost vizitata de 864 ori
Promotie: Consultanta in managementul calitatii
Promotie: Consultanta in managementul calitatiiAnunt: Consultanta in managementul calitatii

Consultanta in managementul calitatii

OFERTA SPECIALA EXPIRATA
Pret Normal: 8,00 RON
Pret Redus: 7,00 RON
Durata Promotie: 11.11.08 - 31.03.09

Denumire Firma: S.C. MOTECO ADVISOR S.R.L.
Adresa: Bucuresti, Bucuresti, Bd. Marasti nr. 59, sector 1, Bucuresti
Tel: click aici0721.919.781
13
Prezentare oferta: SC MOTECO ADVISOR SRL este o organizaþie care se adapteazã perfect cerinþelor clienþilor sãi oferindu-le urmãtoarele servicii:

consultanþã privind proiectarea, implementarea, menþinerea ºi modalitǎþi pentru îmbunãtãþirea continuã ºi auditarea sistemelor de management al calitãþii în conformitate cu standardele internaþionale ºi reglementãrile în vigoare: ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001.


Contractele de consultanþã derulate de MOTECO ADVISOR S.R.L acoperã o gama variatã de activitãþi :

 proiectare ºi producþie : piese auto, textile, confecþii, mobilã, pompe, echipamente electrice, structuri metalice, echipamente de echilibrare, tamplãrie aluminiu ºi PVC, etc.

 servicii : medicale (clinici si laboratoare medicale), import-export, consultanþã, comercializare (biroticã-papetãrie, echipamente IT, aer condiþionat, morãrit-panificaþie, piese auto, etc.), transport intern ºi internaþional, telefonie mobilã (site-uri GSM), servicii epurare ape uzate, salubrizare, apa-canal, proiectare software, etc

 construcþii: proiectare ºi execuþie construcþii civile ºi industriale, drumuri ºi poduri, electrice ºi sanitare.

Suntem o echipã de specialiºti, calificaþi în toate domeniile pentru care oferim consultanþã, atestaþi de organisme naþionale ºi internaþionale.


Etapele procesului de consultanta:
Pentru a putea rãspunde cerinþelor standardului de referinþã adoptat de cãtre organizaþia Dvs., serviciul de consultanþã necesitã parcurgerea mai multor etape:
I Stabilirea interfeþelor
 stabilirea cãilor ºi modalitãþilor de comunicare;
 desemnarea persoanelor de contact (persoane care cunosc activitãþile/procesele derulate la nivel funcþional)


II Prelevarea datelor de intrare
Identificarea:
 sistemului de lucru existent în raport cu cerinþele standardului de referinþã adoptat;
 elementelor organizatorice ºi tehnice, practicile de lucru, elemente care constituie date de intrare, indispensabile pentru proiectarea viitorului sistem de management.
III Iniþierea responsabililor de procese privind cerinþele standardului de referinþã adoptat
Pentru o colaborare eficientã ºi eficace în timpul procesului de consultanþã, se impune instruirea responsabililor de procese identificate în cadrul organizaþiei asupra cerinþelor explicite ºi implicite ale standardelor de referinþã adoptate.
IV Stabilirea structurii documentaþiei
Structura documentaþiei care sã rãspundã cerinþelor impuse de standardul/standardele de referinþã, se va stabili în colaborare cu responsabilii de procese, punând accentul pe documentarea proceselor tehnologice.

V Proiectarea documentaþiei
Compartimentul de proiectare a consultantului va elabora documentaþia pe baza datelor de intrare stabilite în etapele anterioare. Structura documentaþiei presupune:
 stabilirea unei politici în domeniul calitãþii;
 identificarea proceselor (de management al activitãþilor, de management al resurselor, de realizare a produsului, de mãsurare, analizã ºi îmbunãtãþire), ºi descrierea acestora în Manualul Calitãþii
 identificarea reglementãrilor ºi prevederilor legale relevante;
 identificarea prioritãþilor ºi fixarea obiectivelor specifice sistemului de management;
 identificarea activitãþilor de planificare, control, monitorizare, acþiuni corective, audit ºi analizã pentru a se asigura cã politica ºi obiectivele stabilite în domeniul calitãþii sunt respectate.

VI Analiza documentaþiei
Dupa verificarea si avizarea de catre firma de consultanta documentatia elaborata va fi prezentata clientului pentru analiza si aprobare.

VII Implementare ºi instruire
Aceastã etapã reprezintã implementarea efectivã a cerintelor standardului adopatat conform documentaþiei sistemului de management proiectat. Instruirea personalului presupune:
 aplicaþii practice pe cerinþele standardului de referinþã;
 demonstraþii practice pe activitãþi ºi departamente.
VIII Audituri interne
Pentru verificarea gradului de implementare al sistemului de management proiectat se vor efectua audituri interne la nivelul tuturor entitãþilor funcþionale, workshop-uri pentru analizarea neconformitatilor si stabilirea de actiuni corrective si preventive.
IX Analiza efectuatã de management
Eficienþa implementãrii acþiunilor corective dispuse este analizatã de cãtre management în cadrul unei ºedinþe organizate în acest scop.
Audit pre-certificare se finalizea cu un raport de recomandari finale.

Asistenta in cadrul auditului de certificare
Contactarea organismului de certificare , predarea documentatiei si acordarea de asistenta la certificare.
X Validarea procesului de consultanþã
Validarea procesului de consultantã este de fapt recunoaºterea oficialã (de cãtre un organism de acreditare) a satisfacerii cerinþelor standardului de referinþã, dar ºi a meritelor tuturor participanþilor implicaþi direct sau indirect în proiectarea ºi implementarea unui sistem de management conform standardelor internaþionale.

Oferim de asemenea asistenta la certificare si garantam, prin implementarea facuta, obtinerea certificarii cu un organism de certificare cu acreditatre internationala.
Termenul de executie de poate respecta numai cu implicarea responsabililor de proces din cadrul organizatiei.